Sayfalar

7 Şubat 2011 Pazartesi

NEGRO' LU KURABİYELER

BU GÜZEL KURABİYELERİN TARİFİ BLOG ARKADAŞIM CAFE PEPELA DAN.İLK GÖRDÜĞÜMDE BAYILMIŞTIM GÖRÜNTÜSÜNE VE BU GÜN DENEMEK İÇİN KOLLARI SIVADIM.LEZZET BİR HARIKA DENEYIN DERIM.CAFE PEPELA YA BU GÜZEL KURABIYELER İÇİN ÇOKKKKK... TEŞEKKÜR EDİYORUM..
Malzeme.
1 paket tereyağ( ben margarin kullandım)
1,5 su bardağı şeker
2 yumurta
1 paket vanilya
3,5 bardak un
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı kabartma tozu (tepeleme)
1 paket negro bisküvi
100 gr sütlü çikolata parçası(tarifi damla çikolata)
Yapımı.
Şeker ve yağı krema kıvamına gelinceye kadar çırpalım.Vanilya ve yumurtaları ekleyip çırpmaya devam edelim..Un,kabartma tozu ve tuzu başka bir kap içine eliyelim.Üzerine çikolata ve sıvı malzemelerle hazırladığınız karışımı ekleyip yoğuralım.Hamurdan iki parça alıp avcumuzda yassılaştırarak,bisküvinin altını ve üstünü kapatalım.180 dereceli fırında 10 dakika pişirelim.Negro paketinden 10 adet bisküvi çıktığı ıcın elımde hamurdan kaldı,bende onların içine evdeki şokelladan surup kapatım.Deniyecek olanlar bu ölçü için ister 2 paket negro kullansın yada benım gibi kalanını zevkine göre değerlendırsın.Cafe Pepela ya teşşekkürler.Afıyet Olsun.
.

12 yorum:

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

negro nunda kurabiyesini ilk defa duydum doğrusu.ellerinize sağlık .

mintinin dünyası dedi ki...

nefis yapmışsın arkadaşım.ellerine sağlık sevgilerimle...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim nefiss görünüyorlar.. cici sevgiler

Unknown dedi ki...

sevgılı esra bende ılk okudugumda şaşırmıştım ama oluyor hemde harıka,denemenı tavsıye ederım.

Unknown dedi ki...

Minticiğim ve hasretli Lezzetler tsk ederım güzel yorumlarınız ıcın.bende de size sevgıler.

burcu dedi ki...

Valla süper olmuştu ben şiddetle tavisye ederim ellerine sağlık heden harikalar ama artık yeter bak tartı ağır basmaya başladı artık :)))

Adsız dedi ki...

Hımmm çok harika görünüyor..izninizle Facedeki sayfama alıyorum...:)))
Harika bir gün diliyorum...:))

Unknown dedi ki...

merhabalar alp onaran,uzun zaman oldu yoktunuz.güzel yorum ıcın tsk ler.hoşgeldiniz

anneanneninemekleri dedi ki...

Kurabiye nefis olmuş ellerine sağlık.

Cafe Pepela dedi ki...

Ellerinize sağlık arkadaşım. :)
Çok güzel görünüyorlar.Beğendiğinize sevindim.Bugün bizde de bu kurabiyelerden vardı biliyor musunuz:) Ne hoş tevafuk..

Kekin ganajını sormuşsunuz gülüm;en iyi sonucu krema kullanarak elde edersiniz.Fakat sevmiyorsanız hazır çikolata sosu veya ev yapımı çikolata sosu da kullanabilirsiniz.


Ev Yapımı Sos İçin:

2 çorba kaşığı kakao
1 + 2/3 su bardağı şeker
1 + 1/4 su bardağı su
1 çay kaşığı vanilya

Vanilya hariç tüm malzemeleri küçük bir tencereye alarak,kaynatın.Ocaktan alıp,vanilyayı ekleyin ve ılınınca dilediğiniz şekilde kullanın.

Yanlız bu ganaj gibi olmaz.Soğuduktan sonra donmaz yani.Sıvı kıvamlıdır.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Kalbi sevgi ve selamlarımla :)

Cafe Pepela dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

sevgılı cafe papela,kuraıye yorumun ıcın tskler.Aynı zamanda yapmış olmamız da guzel bır tesadüf:)Kek sosu ıcın verdıgın tarife çok ama çokkkk tsk edıyorum.Bu şeklinde deneyıp sonucu sana yazacagım.Kandılın kutlu olsun canım.