Sayfalar

27 Nisan 2014 Pazar

PEYNİRLİ- ACILI TOP POĞAÇA

                              NİSAN AYININ SON PAZARINDAN HERKESE MERHABALAR.
BU GÜN MUTFAĞIMIN MİSAFİRLERİ BU GÜZEL TUZLU POĞAÇALAR OLDU.




Malzeme.
1 su bardağı süt
1 paket margarin yumuşamış
1 çay bardağı sıvı yağ
3 yumurta ( 2 sarı üstüne sürmek için)
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket susamlı -mahlepli kabartma tozu
4,5 su bardağı un
İç  malzeme.
150 gr peynir
acı pul biber
susam
1 tatlı kaşığı şeker
nane.
Yapımı.
Peynir,nane ve pul biberi guzelce karıştırıp kenara alalım.Hamurun üstüne surmek için ıkı yumurta sarısına bir tatlı kaşığı şeker,bir tatlı kaşığı su koyup ıyıce karıştıralım.Geriye kalan bütün malzemeyi ele yapışmayan bir hamur olacak şekilde yoğuralım.Hamuru buzlukta 20 dk dinlendirelim.Dinlenen hamurdan küçük mandalina büyüklügünde parçalar koparalım ,avcumuzda acalım ve içine peynırlı harcımızdan koyup elimizde yuvarlayalım.Kapatma yeri alta gelecek şekilde hamurumuzu once yumurta sarısısna sonra susama batırıp tepsıye dızelım.Hamurumuz bitene kadar devam edelım.170 derece fırında 30 dk .pişirelim.
Afiyet Olsun.

18 yorum:

kış güneşi dedi ki...

Böyle pratik tariflere bayılıyorum hemde lezzetli olurlar afiyetler olsun eline sağlık canım

Arzu Sözen dedi ki...

Canim ellerine saglik cok leziz gorunuyorlar sevgilerimle :)

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Fincan Teyze dedi ki...

Uzun süredir yayın yapmadığınız için biraz endişelendim. Umarım ciddi bir sıkıntı yoktur... sevgiler

Elizabeth Masi dedi ki...

Thank you for sharing the recipe. It's simple to do. I will try for my family in the weekend.

please visit my blog @online TEFL Courses

Fincan Teyze dedi ki...

Ellerine sağlık...

Etimesgut Halı yıkama dedi ki...

ıyı bır sıte

Unknown dedi ki...

çok guzel olmuş harıka
toptan koli,kutu kolikarton koli,
kraft koli,ev taşıma kolisi,
taşınma kolisi,taşıma kolisi,
köpük koli,banlonlu naylon pat pat,
tek oluklu koli,çift oluklu koli,
kilitli kutu,koli satın al,
boş koli,hazır koli,
şişli kolici,mecidiyeköy karton koli,
mecidiyeköy koli,karton kutu koli,
bakırköy kolici,ikitelli kolici,
istoç kolici,toptan kolici,
karton kolici,mecidiyeköy kolici,
mecidiyeköy karton kolici,merter kolici,
koli imalatı,baskılı koli,
baskısız koli,zeytinburnu kolici,
okmeydanı kolici,çağlayan kolici,
kolici.com,karton kolici,
toptan koli fiyatları,tek oluklu koli,
et balık kolisi,esenyurt karton kolici,
kolici,boş karton koli,
esenler kolici,boş koli satın al,
ucuz kolici,arşiv kolisi,
kitap kolisi,istoç koli,
büyük boy koli,mutfak eşyası taşıma kolisi,
taşınma kolisi seti,taşınmak için koli,
ev taşımak için koli,<a

Endüstriyel Mutfak Servisi dedi ki...

Endüstriyel Mutfak Servisi olarak blogunuzu beğendik.

endüstriyel mutfak servisi dedi ki...

teşekkür ederiz.

Akasya Endüstriyel Mutfak Servisi dedi ki...

Blog yazınızı çok beğendik
www.akasyamutfak.com

Ranza modelleri dedi ki...

ranza sepeti olarak sizi tebrik ederiz

RanzaSepeti dedi ki...

ranza modelleri olarak sizi tebrik ederiz

Ranza Çeşitleri dedi ki...

ranza çeşitleri olarak sizi tebrik ederiz

eğitim haber dedi ki...

Tarifinizi denedim, oldukça pratik ve güzel oldu. çocuklar da çok beğendiler. Eğitim Haber ve Hidroponik

egitimweb dedi ki...

siber güvenlik Hidroponik