Sayfalar

4 Şubat 2011 Cuma

KOLAY PROFİTEROL

PROFİTEROL HAMURUYLA UĞRAŞMAK ZOR GELDI YADA ÇABUK BIR SEYLER GEREKLİ DIYORSANIZ BU TARİF TAM SIZI GÖRE.ELMALI OLDUĞU İÇİN GENE BIZIM EVDE ÇOK SEVILEREK YENECEKTİR MALUM KIZIM ELMALI TATLILARA BAYILIYOR.
Malzeme.
3 adet elma
1 paket bisküvi (125 gr)
1 yemek kaşığı ince çekilmiş fındık
1 paket çikolata sosu + paket arkasındakı tarıfe göre süt.
Yapımı.
Öncelikle sosu sütle karıştırıp pişirelim,sosun soğuması gerekiyor.Bisküvileri robottan geçirip un halıne getırelım.Elmaların kabuklarını soyup rendeleyelim.Elma,bisküvi ,fındık kırığını karıştırp yoğuralım.10 dk kadar dolapta bekletelım.Cevız buyukluğunde parçalar koparıp avcumuzda yuvarlayalım ve istedıgınız bır kap içinde yerleştirelim.Elimize yapışıyorsa suyla elimizi ıslatalım.Pişirıp soğuttuğumuz sosuda üstüne dökelim ve 1 saat kadar dolapta bekletelim.Afıyet Olsun.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

gercekten profitrol hamurunu yapmak cok zahmetli. Seninkinide denerimde bizde elma fazla sevilmiyor. Yani ben sevmiyorum :(

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

evet böylede cok lezziz oluyor! ellerine saglik nefiss görünüyor! cici sevgiler

azizenaz dedi ki...

oy oyyy ablammmmmmmm sen ortaligi dagitmsin yaaaaaaaaaaaa bu ne guzellik ablammmmmmmmmmmmm bittim eridimmmmmmmmmmmm ellerine saglikkkkkkkkkkkk canim benim

Unknown dedi ki...

Taze Anne yorum ıcın tskler.Elma sevmıyor olmana üzüldüm çünki elma çok yararlı bır meyve,profitorol için hamur yapman gerekecek :)

Unknown dedi ki...

Hasretli Lezzetler güzel yorumun için tsk ederım.

Unknown dedi ki...

Sermin hatun darısı senın başına çocuklar ıcın vaktın olunca yaparsın.Tadıda görüntüsü kadar guzel oluyor opüyorum senı.

burcu dedi ki...

Allahım heden gene harikalar yarattı akşam ben çıldırdım bu süperdi kolay prof.harika birşey zaten çilek elma çikolata bana birşeyler oluyor süper ellerine sağlık heden bravoo...
Bua arada bu hiç birde heden çikolata soslu çilek yaptı süperdi bak gene ağzımın suyu aktı :))))

Unknown dedi ki...

canım burcum benım, afıyet olsun sana.Çilek senın vazgeçilmezlerinden,buna elma ve çikolata da eklenınce sanırım tarıfı ımkansız bır lezzet ortaya çıkıyor.öpüyorum senı