Sayfalar

14 Şubat 2011 Pazartesi

KALP PASTA

BU GÜN İKİ ÖZEL VE GÜZEL GÜNÜ BİR ARADA KUTLUYORUZ.BİRİNCİSİ MUBAREK KANDİLİMİZ,İKİNCİSİDE SEVGİLİLER GÜNÜ.BU IKI GÜZEL GÜN İÇİN KIZIM ÇOK SEVDİĞİ İÇİN ÇİKOLATALI BİR PASTA HAZIRLADIM.GÜZEL BİR GÜN VE GECE DİLİYORUM HERKESE.
Malzeme.
400 gr un halıne getırılmiş bisküvi
130 gr erimiş margarin
1 tatlı kaşığı tarçın
600 gr süt
1 yemek kaşığı pirinç nişastası
1 yemek kaşığı irmik
2 yemek kaşığı un
1 paket vanilya
10 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1 paket çikolata sosu
100 gr bitter çikolata
Yapımı.
Bisküvileri eritilmiş yağ ve tarçınla yoğuralım ve bır hamur elde edelım.Bunu içine streç serdiğimiz kelepçeli kalıbımıza yerleştırelim ve buzdolabına kaldıralım.Süt,nişasta,un,irmik,şeker bır kap içine koyalım ve muhallebı kıvamına gelene kadar karıştırarak pişirelim ve içine vanilyayı katalım.ocagı kapatıktan sonra içine sıvı yağı ılave edelim soğuması için br kenara bırakalım.Dolaptan bisüvi hamurumuzu çıkaralım ve soğumus muhallebıyı üstüne dokelim ve donması ıcın tekrar dolaba kaldıralım.Çikolata sosunu arkasındakı tarıfe gore pişirelim ve ılınınca muhallebının üstüne üçüncü kat olarak dökelim.Buzdolabında 3 saat kadar dinlendirelim.(sabahtan yaparsak akşama kadar dinlenmiş olur)üstünü hayal gücünüzün istediği gibi süsleyin.Afıyet olsun.

15 yorum:

burcu dedi ki...

ALLAHIM ya canım hedenime bak sen gene harikalar yaratmış süper bir kadınsın sen harikasın.... Eminim mükemmel olmuştur akşam tanına bakacağız.

burcu dedi ki...

BENİM BİRİCİK ANNEM HEDENİM BANA SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN ÇİÇEK GÖNDERMİŞ HARİKAYDI ÇOK ÇOK TŞK EDERİM BİRTANEM BENİM İLK TEK SON SEVGİLİM SENİ ÇOOOOKK SEVİYORUMMM
İYKİ VARSIN SEN

hanife dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor afiyet şifa olsun,kandilin mübarek olsun

Unknown dedi ki...

canım burcum,sagol bıtanem sende benım canımsın.aksama afıyetle pastayı yeriz.

Unknown dedi ki...

Hanife guzel yorumun ıcın tsk ederım,senınde kandılın mubarek olsun.

Adsız dedi ki...

sevgililer gününüz kutlu olsun.bu arada pasta mükemmel görünüyor.ellerinize sağlık süpersiniz valla bravo

Unknown dedi ki...

cok sik gorunuyor. Ellerine saglik

ayseyaman dedi ki...

yarın için ben de bir kalp pasta yapmak istiyorum...ellerinize sağlık...
hayırlı kandiller

azizenaz dedi ki...

ablam harika olmus bu pasta yemek cok isterdim ama super vallaha elelrine saglik ablam kandiliniz mubarek olsun canim benim

Unknown dedi ki...

Taze Anne,ayseyaman,azizenaz guzel yorumlarınız ıcın tsk ederım.Guzel bir gun diliyorum hepınıze.

Adsız dedi ki...

ooooohhh hep kızına yap pastaları kardeşine yapam zaten :((( GONCA

Unknown dedi ki...

Gecmis kandilinizi mir kez daha kutlarken ellerinize saglik diyorum... Cok güzel bir pasta olmus... Afiyetler olsun... Sevgilerimle,

mintinin dünyası dedi ki...

canımmm ellerine sağlık sevgili arkadaşım benim.nefis görünüyor gerçekten

Unknown dedi ki...

Münster tsk ederım.bendende sevgıler.
minticiğim güzel yorumun için çok tsk ederım.

Hanife dedi ki...

Sanat eseri olmus kizim bu. Nasil kiydiniz da yediniz bakim??