Sayfalar

26 Şubat 2011 Cumartesi

BEBEK KURABİYELER

BU GÜNKÜ MUTFAK MİSAFİRLERİM BU ŞİRİN BEBEKLER.TARİFİ anneannemin emekleri BLOGUNDAN, ŞEKİLLENDİRME BENIM HAYAL GÜCÜMDEN.anneannemizin YAPTIĞI KURABİYELER MİNİK KÖPEKCİKLERDİ.BURADAN KENDİSİNE ÇOKKKK TEŞEKKÜR EDİYORUM BU GÜZEL TARİF İÇİN.BEN İÇİNE KONAN NİŞASTA MİKTARINI BİRAZ ARTTIRDIM.TADI VE YUMUŞAKLIĞI BİR HARIKA DENEYIN DERİM.
Malzeme.
150 gr.yumuşamış margarin
1 su bardağı pudra şekeri
yarım çay bardağı yoğurt
1 paket vanilya
2 çay kaşığı kabartma tozu
2 yemek kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı kakao
aldığı kadar un
süslemek için fındık ve kuş üzümü
Yapımı.
Kakao hariç bütün malzemeyi karıştırıp ele yapışmayan bir hamur yapalım.Biraz kenara ayırıp onu kakaoyla karıştıralım(bu parça saçlar ve ağız ıçın)Hamurdan kopardığımız parçaları yuvarlayıp elımızın ıcıyle yassılaştıralım ,hamur bitene kadar.Kakao karıştırdığımız hamurla saçları dudakları yapalım,burun yerıne fındık gözlerı için kuş üzümlerini yerleştirelim 170 derece fırında üstü sararana kadar pişirelim.Afıyet Olsun.

10 yorum:

burcu dedi ki...

SEN MÜKEMMEL BİR KADINSIN HARİKASIN ELLERİNE SAĞLIK SENİN SÜPER OLMUŞLAR AYNI BEN :)))))

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık süper olmuşlar...

Unknown dedi ki...

Cokk ciciii

Adsız dedi ki...

yanına çırak olmak istiyorum kabul edermisiniz inci

Unknown dedi ki...

-canım burcum sagol bıtanem,evet aynen sen çok şirin oldular.

-anneanneminemekleri sagol,asıl senın emegıne, fikrine saglık.

-Taze Anne; tsk ederım canım.

-İncı ablam canım,asıl ben senın çırağın olurum senın bu kadarlık yıllık bılgı ve becerının yanında sagol guzel yorumun ıcın.

azizenaz dedi ki...

ablam cok skeer ''"olmus bu kurabislerin elelrine saglik naz gordu bayildi ve sana derki"seben teyze banada yap: ellerine saglik ablam superler

Unknown dedi ki...

sermin hatun,naz içinde yaparım yetrekı gelsın buraya ama o gelene kadar sen yaparsım nazlı kızıma. onu cokkk öp benım yerime.

Adsız dedi ki...

mükemmel ötesi gözüküyorlar yartıcılığınıza hayranım

azizenaz dedi ki...

yok bacim ben diyorunm kizim ben yapagim nonnnnnn olmaz seben teyzem yapacak tukeyde ))

Unknown dedi ki...

kıyamam nazlı kızıma ben,turkıyeye geldıgınde bırlıkte yaparız nazımla,marifeti kızım benım.sermin hatun naz buyuyunce mutfaktan kurtulacaksın öpüyorum üçünüzüde kocamannnn.