Sayfalar

16 Aralık 2010 Perşembe

KARBONATLI SİMİTLER

BU SABAH KIZIM ICIN KAHVALTIYA BU SİMİTLERDEN HAZIRLADIM.KAHVALTIDA AYNI ŞEYLERI YEMEK BAZEN İNSANI BIKTIRIYOR,KIZIMDA BU ÇABUK BIKANLARDAN VE KAHVALTI ETMEK İSTEMİYOR.YAPIMI KOLAY OLAN BU SİMİTLER SABAH KAHVALTISINDA REÇEL VE PEYNİR EŞLİĞİNDE GÜZEL OLDU.
Malzeme.
1 su bardağı su
1 paket karbonata
2 çay kaşığı tuz
Bu su mıktarını ele yapışmayan hamur halıne getırecek kadar un( yaklaşık 2,5 bardak un)
kızartmak için sıvı yağ
Yapımı.
su,un,tuz,karbonat karıştırılır.Yumuşak bir hamur olduğunda üstünü kapatın ve 15 dk kadar dinlenirin.Kızdırdığınız yağa elde şekiller vererek kızartın.Bir peçete serdiğiniz kapta bıraz dınlendırın.İstersenız dinlenmiş simitleri pudra şekerine de batırabılırsınız,yanınada bır fıncan çay çok iyi gidiyor. Afiyet Olsun.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benim... Eminim yavrun bayilmis ve bu sefer güzelce etmistir kahvaltisini... Dur ben de deneyeyim hafta sonu.... Sevgilerimle,

burcu dedi ki...

Evet gene hedenin elinden güzel bir tarif evet bugün gayet güzel kahvaltı ettim ellerine sağlık heden harika olmuştu her zaman beklerim...

Unknown dedi ki...

Münster; haklısın kızım guzel bir kahvaltı yaptı.Hafta sonu sende dene guzel yorumlar alacaksın mutlaka,şimdiden afıyet olsun.

Unknown dedi ki...

Guzel Burcuşum sanada afıyet olsun.

azizenaz dedi ki...

oooooooooooooo ablam bu ne guzel sey boyle agzimin sulari taaa turkiyeye kaar gelmsitir ecran camindan)) nasil canim cekti abla senin ben geldigimde yapacaklarin listesi cok kabardi allah bilegine kuvvet versin canim ))) ben kesin 100 kg olurum hehehe elerine saglik ablam super gornuyorlar abla bende pazar gunu deniycem insallah

Unknown dedi ki...

Canım benım sen gel ben hepsınden yaparım bolca gezecegın ıçın kılo almassın meraklanma cok opuyorum senııı.