Sayfalar

11 Eylül 2012 Salı

ÇAYLI KEK

 HERKESE MERHABALAR,
 BLOGUMA TARİF EKLEMEYELİ BİR HAYLİ ZAMAN OLMUŞ.BU GÜN MUTFAĞIMIN MİS KOKULU MİSAFİRİ ÇAYLI KEK OLDU.YENİ BİR TARİFLE GELMEYİ DAHA ÇOK İSTİYORDUM AMA EVDE HEMEN ELİMİN ALTINDA BULUNAN MALZEMELERDEN BU GÜZEL LEZZETLİ KEK PİŞTİ.
BU ARALAR ÇOK ZAMANIN OLMUYOR.BİLDİĞİNİZ GİBİ KIZ KARDEŞİMİN OĞLU 'DORUK' DOĞDUĞUNDAN BERİ EVIMIZIN YENI NEŞESİ VE HAYATIMIN KÜÇÜK ERKEĞİ OLDU.İŞİMDEN VE EV İŞLERİNDEN KALAN BÜTÜN ZAMANDA YANINA KOŞUP ONU SEVIP, OYNAMAYI İSTİYORUM. 3,5 AYIN İÇİNDE MİNİK TOSTOSUM ARTIK KÜÇÜK OYUNLAR OYNAMAK İSTİYOR.BU MİNİK ERKEĞİN İSTEKLERİNE KULAK TIKANIRMI HİÇÇÇ,KIYAMAM Kİ ZATEN.
İŞTE MİNİK TOSTOSUM DORUK



ÇAYLI  KEKİM

Malzeme.
2 su bardağı demli soğuk çay
4 yemek kaşığı kakao
2 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
4 yumurta
2 paket kabartma tozu
1 paket dekor vanilin
1 çay bardağı ince kırılmış ceviz
1 yemek kaşığı tarçın
4 su bardağı un
Yapımı.
Bütün mazlmeyi karıştırıp yağlanmış kalıba dökelim ve 170 derece fırından kapağı açılmadan 20 dk.pişirelim.Fırının isisiını 160 dereceye düşürup 20 dk daha pişirelim.Fırından çıkan kek soğuyunca üstüne elekle dekor vanilin dökelim.
Afiyet Olsun.



11 yorum:

Unknown dedi ki...

Kek harika,minik Doruk daha da harika..Allah analı babalı büyütsün olmayanlara da versin inşallah amin:)

NaLaN dedi ki...

doruk çok tatlısın maşallah sana..sağlıkla büyü emi..bence çaylı keki geride bıraktı doruk:)) sevgiler

Emre Bora Bebek dedi ki...

Ayyy bu minik ve şirin tostosa ne demeli? Maşallah sana tostos kardeşciğim :) Bak dünyaya gelen büyüyor, ben bile 9,5 aylık oldum.Heden Abkam beni de hiç yalnız bırakmadı...Çok şanslı bir bebeksin :) Allah güzel bir ömür nasip etsin!

Bora bebekten selamlar, saygılar...

(Not: Annem keke bayılmış :) )

*mehtap dedi ki...

maşallah Doruk çok tatlı,Allah analı babalı ,sağlıklı büyütsün..
Çaylı keke bizde bayılırız,eline sağlık.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Öncelik miniklerin zaten :)
Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

ben senin bıyıklı dudaklarını yerim canım benim çaylı kekte neymiş diyorum.inci

burcu dedi ki...

OYYY BENIM KUZUM DODUK SENI COK SEVIYORUM MINIK ERKEK SEN HARIKASIN ÇAYLI KEK TE SUPER ELLERİNE SAĞLIK HEDENN

ayak izleri-sevgi dedi ki...

bire ısırık kekten bir ısırık doruktan aldım, kaçtım..

Unknown dedi ki...

SEVGILI ARKADAŞLARIM,MİNİK TOSTOSUM İÇİN YAZDIGINIZ GÜZEL YAZILARA TEŞEKKÜR EDERIM.MİNİKLER NE KADAR ÇOK SEVILIYOR ANLATILIR GIBI DEGIL.
KEK YORUMLARINADA TSSK EDERIM.

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Kek çok güzel olmuş..Minik paşada çok tatlı.Allah analı babalı büyütsün:)

Adsız dedi ki...

[url=http://louboutinshop.co.uk]christian louboutin shoe sale[/url] But compared with a year ago, when you needed more than $2 to buy a single coin with the Queen of England's face on it, Britain has gotten considerably cheaper relatively. [url=http://dkgoose.com]canada goose[/url] Lygvntqpn [url=http://canadagoosesweden.com]canada goose jakke[/url]
zgblqo 376272 [url=http://www.canadagoosestorontofactory.ca]canada goose identification[/url] 655560 [url=http://www.officialcanadagooseparkas.ca]canada goose jackets calgary[/url]