Sayfalar

15 Nisan 2012 Pazar

BLOGGER ANNELERİ VE HEDİYE ÇEKİLİŞİ

BU GÜN BİLGİSAYAR BAŞINA OTURUP BLOG ARKADAŞLARIM NELER YAPMIŞ DİYE BAKARKEN'BLOGGER ANNELERİ''NİN  YAPTIĞI HEDİYELEŞME ÇEKİLİŞİNİN LİSTESİNE ULAŞTIM.AMANNNN... DİYE BİR SESLİ BAĞIRMA SONUCU ÇEKİLİŞİNİN YAPILDIĞINI VE SÜRENİN BU AY SONU İTABARİYLE SONLANACAĞINI OKUDUĞUM. TELAŞIM  BİR KAT DAHA  ARTTI.ÇEKİLİŞ SONUCUDA BANA  ''ceylis ' ARKADAŞIMIZ 'ÇIKMIŞ.
ARKADAŞIMIZI TANIMAK İÇİN BLOGUNU GEZDIM HADİYE ALMAK İÇİN FİKİR EDINMEYE ÇALIŞTIM.PAZARTESİ GÜNÜ  HEDİYESİNİ POSTAYA VERECEĞİM.
HERKESE GÜZEL BİR PAZAR DİLİYORUM.

9 yorum:

Zeynep Zee Sertkaya dedi ki...

Hediyelerle en kısa zamanda buluşmanızı dilerim. Ben de çekiliş arkadaşımın hediyelerini hazırladım. Adresini bana yollamasını bekliyorum ki kargoya vereyim. İyi ki böyle bir etkinlik yapıldı ve bizler de katıldık. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

xenep,bu etkinlik çok güzel oldu.Biraz daha ıyı bır bırımızı tanıma fırsatımızda olacak.İnşallah devamıda gelir.

burcu dedi ki...

herkese güzel hediyeler olur ınş.

pasta karnavalı dedi ki...

canım etkinlik güzelmiş
bloglar arası paylaşımı çok beğendim
kolay gelsin...

anne eli gibi dedi ki...

ben hiç görmedim bu etkinliği ne güzelmiş,hediyeleşmek her zaman çok güzel birşey,hediyelerinize ulaşınca güle güle kullanın hepiniz..

Unknown dedi ki...

Sevgılı arkadaşlarım,bu etkinlik çok güzel oldu ama ben eşleştiğim 'ceylis' arkadaşıma ulaşamıyorum.Ne yaptıysam olmadı bakalım hala bekliyorum.Hediyeleri ulaşan arkadaşlarım güle güle kullansınlar.

Fincan Teyze dedi ki...

gerçekten çok keyifli bir etkinlikti...

mine dedi ki...

hediyeleşmeye bayılıyorum ne güzel yapmışsınız

burcu dedi ki...

GUZEL HEDIYELER ISTEYEN HERKESIN OLSUNNN