Sayfalar

20 Mart 2012 Salı

BU GÜN DOĞUM GÜNÜM

HERKESE MERHABALAR.
GÜZEL VE GÜNEŞLİ BİR GÜNE UYANMAK KADAR GÜZELİ YOKTUR HERHALDE,BİRDE BU GÜZEL HAVAYA UYANDIGINDA BU GÜN SENIN DOĞUM GÜNÜNSE DAHA BİR GÜZEL UYANIYOR İNSAN.EVET BU GÜN BENIM DOĞUM GÜNÜM.
DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLAYACAK VE İYİKİ DOĞDUN DIYECEK SEVDIKLERIMIN OLMASI ÇOK ŞÜKÜR HARİKA BİR DUYGU.İYİKİ BU AİLEYE SAHİBİM VE İYİKİ DOĞDUM BEN...
BU GÜZEL ÇİÇEKLER AZ ÖNCE GELDİ.CANIM KIZIM EVIMIN PAPATYASI YOLLAMIŞ BANA.SABAH YAYIN İÇİN NETTEN SECTİĞİM RESMİ YAYINLAMIŞTIM AMA BENIM ÇİÇEKLERİM GELDİĞİ İÇİN ONLARI PAYLAŞMAK DAHA GÜZEL OLDU.

19 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

nice doğdun...
yaşın kaç olursa olsun, hep güzel şeyler olsun hayatında...

Unknown dedi ki...

Sevgılı Fincan Teyze,çok tsk ederım ,sagol canım.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara Heden. Her yılın bir öncekinden daha güzel olsun.

Mutfak Dili dedi ki...

Hayirli ugurlu saglikli mutlu olsun yeni yasiniz.
Iyi ki dogmussunuz.. Her sey gonlunuzce olsun..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Sagol canım,inşallah hep günlerimiz güzel mutlu saglıklı geçsin.

mutfagabuyrun dedi ki...

nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllar canım.sevgiler.

Emre Bora Bebek dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım...Sevdiklerinle birlikte nice güzel yaşlara... Bora Bebek ellerinden öper!

Adsız dedi ki...

sevgili heden iyiki doğdun iyiki varsın annesinin ilk gözağrısı seni seviyoruz.Şükür kavuşturana galiba bende bir sorun var çok farklı yerden sana ulaşabildim.İnci

zeynep dedi ki...

Hayırlı yaşlar olsun efendim sevdiklerinizle birlikte huzur dolu yaşlar diliyorum..

Unknown dedi ki...

nice güzel yaşlara:)
sevgiler.

Unknown dedi ki...

canım çok tsk ederım.

Unknown dedi ki...

Ben o Bora bebeği severimmm,el öpenlerin çok olsun küçük kuzu.Çok tsk ederim bu güzel duygulara tercuman olan anneye, öpüyorum yanaklarından.

Unknown dedi ki...

İnci ablam sagol hayatım,bende sizleri çok sevıyorum.Blogla ilgili sorun yaşama üzüldüm geldiinde bize de bakarız beraber neler olduguna.Öpüyorum yanaklarından

Unknown dedi ki...

zeynepciğim çok tsk ederım canım benım.

Unknown dedi ki...

Sagol canım,güzel dilelerinle benı çok mutlu ettın.opüyorum senı

Unknown dedi ki...

Tsk ederım.

Baharcicegi dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun canim sevdiklerinle nice mutlu saglikli yaslara

Unknown dedi ki...

sagol canım ,çok tsk ederım.

burcu dedi ki...

KUZUM SENİ ÇOKK SEVİYORUM İYKİ DOĞDUN BEBEK İYKİ VARSIN İYKİ BENİM ANNEMSİN EHDENİM BENİM MUTLU YILLARRRRR ÖPÜCÜKKKKKKK *********