Sayfalar

16 Eylül 2011 Cuma

FIRINDA KAŞARLI SOSİS SÜTLÜ PATATES PÜRESİ

AKŞAM YEMEĞİ İÇİN KIZIMIN ÇOK SEVDIĞI BU IKI LEZZETİ HAZIRLADIM.HEPİMİZİN EVİNDE ÇOGU ZAMAN PİŞEN LEZZETLER.SOSISLERİ YA KIZARTIRDIM YADA SALÇALI SUDA HAŞLARDIM.BU SEFER SALÇALI SUDA HAŞLAYIP ÜSTÜNE KAŞAR RENDELEDIM VE ÜSTÜ KIZARANA KADAR FIRINDA PİŞİRDİM.PATATESLERİMİZDE KABUKLARINI SOYUP ORTADAN IKIYE KESTİM VE 1 ÇAY BARDAĞI SÜT VE BIRAZDA TUZLA ÇOK KISIK ATEŞTE HAŞLADIM.DAHA SONRADA HIC YAĞ KOYMADAN KARABIBER EKLETIP EZİCIYLE PATATESLERİ EZDIM.KIZIM ÇOK BEYENDİ TABI BENDE UMARIM SİZLERDE BEYENIRSINIZ.

7 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

O kadar güzel pratik tarifler varki hangisini yapcami sasiyorum tibki bunun gibi ellerine saglik

Mutfak Dili dedi ki...

Eline saglık arkadaşım. oglumun en çok sevdiği yemektir patates püresi. her gün yap her gün yer. ikisi bri arada harika olmuş.
Afiyet olsun sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Cocuklarin hayir demeyecegi pratik bir yemek olmus elinize saglik
sevgiler

Unknown dedi ki...

sevgılı Nesliname,Mutfak dili,Baharcicegi güzel yorumlar için tsk ederım.Güzel bır hafta sonu dılıyorum hepınıze

burcu dedi ki...

mükemmel ötesi sosis peynir patates hep benim favorilerim harıka olmuştu afiyetle yedim ben

humeyra dedi ki...

çok pratik bir tarif, tam benlik

humeyra dedi ki...

Dün sabah kahvaltıda bundan esinlenip patateslisini yaptım, çok lezzetli oldu. Teşekkürler.
Ayrıca sufle ile ilgili sormuşsun, 3-5 gündür bloğa girmediğim için ccevap yazamadım ama aynı lezzetli vereceğini sanmıyorum krem çikolataların. Aynı kıvamı verir mi onu da bilmiyorum.