Sayfalar

8 Ağustos 2011 Pazartesi

SÜTLÜ POĞÇALAR

BU GÜZEL VE BIR O KADAR LEZZETLİ POĞÇALARI EFEMİN DOĞUM GÜNÜNDE YAPTIM.RAMAZAN BAŞLAYINCA SAHUR ICINDE HAZIRLADIM.DENEYİN DERİM ÇOK YUMUŞACIK VE LEZZETLİ OLUYORLAR.
Malzeme.
1 paket yumuşamış margarin
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı ılık süt
1 paket kabartma tozu
1 yumurta (sarısı üstüne,beyazı peynıre karıştırılacak)
2 çaykaşığı tuz
3,5 su bardağı un
1oo gr peynir, istenırse maydonoz
Yapımı.
Yumurtanın sarısı hariç bütün malzemeyi karıştırıp ele yapışmayan ama kulak memesinden daha yumuşak bır hamur yoğuralım.Hamurdan istenılen miktarda parçalar koparıp avucumuzda açalım ve içine peynırlı harçtan koyup kapatalım.yaglanmış yada yağlı kağıt serılmiş tepsıye dızelım.üstüne yumurta sarısına bır yemek kaşığı su ile açılmış yumurtadan surüp, çörek otu yada susamla süsleyip 170 derece fırında üstü kızarana kadar pişirelim.
Afıyet Olsun

8 yorum:

burcu dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HEDEN GENE HARİKALAR YARATMUŞTIN BU ARADA SAYFAN DEĞİŞMİŞ HERHALDE HAYIRI OLSUN GÜZEL OLMUŞ...

Unknown dedi ki...

sagol canım benımm,evet yenıledım sayfayı.kolay gelsın sana

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık sahur için güzel bir alternatif olmuş,sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerine sağlık cnm çok güzel olmuş..

Ferhat Bayram dedi ki...

bugun mutfaktan mutfaga geziniyorum sanirim aciktim :)

Unknown dedi ki...

Yorumlar ıcın tskler. Herkese hayırlı ıftarlar dılerım.

azizenaz dedi ki...

canimin ici ablam bir sahur aksami sizin eve isnlanmak istiyorummmmmmmmmmmmm boyle guzel seyleri gorunce ))

Unknown dedi ki...

sermin hatun,hafta sonu gelin hem yatıya kalırsınız hemde beraber bu guzel mamalarla sahur ve ıftar yaparız:)öpüyorum senı kocamannn