Sayfalar

5 Aralık 2010 Pazar

ANNEMİZİN DOĞUM GÜNÜ

CANIM ANNEMİZİN BU GÜN DOĞUM GÜNÜYDÜ.HEPİMİZ ANNEMDE BULUŞTUK VE DOĞUM GÜNÜ PATASINI ANNEME ÇIKARDIĞIMIZDA YÜZÜNDEKİ ŞAŞKIN İFADE COK GÜZELDİ.BU GÜNÜ BİZLER UNUTTUK SANMIŞTI VE TABIKI TARIFI IMKANSIZ SEVINDI.BU DOĞUM GÜNÜNDE EFE DE BABANNESİNİN GÜZEL GÜNÜNDE YANINDAYDI,DİĞER EKSİKLERİMİZ İNŞALLAH BIR DAHA KI SEFERDE YANIMIZDA OLMADISINI DILIYORUM.NİCE MUTLU YILLAR ANNEM,DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.


EFE ERKAN ENİŞTEYLE BİRLİKTE TÜKÜRÜK YARIŞINDA

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım oğlum seni veren allaha şükürler olsun.Çok tatlısın annecim çok yakışıklısın.seni çok seviyorum canım oğlum annem herseyim sayısız kere maşallah ve sükürler olsun.
Abla süper video olmuş burcucumm ellerine sağlık.öpüyorum sizi. İlknur

azizenaz dedi ki...

abla super olmus ya uzunda cekmisniz harikaaaaaaaaaaaaaa masllah yavruma ne cok buyumus kuzum annem,canim oglum gozyaslari ile seyrettim enistesi ne cok seviyor kuzu oglumu askim aglum yeni videolar bekliyorum ablam ve burcum elelrinezi saglik

azizenaz dedi ki...

canim annem bu senede benzi bir yas kutladim allahtan tek dilegim senin saglikli ve uzun omurlu olaman ben uzakta olsamda onemi yok seni cok seviyorum dogum gunun kutlu olsun annem

Adsız dedi ki...

AŞKIMMMM KUZUMMM MAŞALLAH ALLAH ONU NAZARLARDAN KORUSUN. ANNE SENİ ÇOK SEVİYORUZ BABAM VE SEN UZUUUUNN YILLAR SAĞLIKLA HEP YANIMIZDA OLUN CANIMM gonca

Unknown dedi ki...

MİLLETTT VİDEO YU BEN ÇEKTIMMMMM.EFE NIN HALI SÜPERDİ MAŞALLAH MİNİK KUZUMA BİNLERCE OPUCUK SANA MİNİK OĞLUŞUM

burcu dedi ki...

Önce ananemin biricik annemin doğum gunu kutlu olsun hep birlikte hep mutlu olalım.efe efe efe en süperi en harikası oydu 41 kere maşallah süpersin senii çok seviyorum çocuk....