Sayfalar

7 Mart 2010 Pazar

KARDEŞİM EVLENDİ

İŞTE OĞLUMUZ MURAT,GELİNİMİZ İLKNUR
NİKAHA GİDECEGİZ ARAMAYIN ARTIKKK
ÖPÜCÜKLERİN EN ANLAMLISI
ARTIK KAÇALIM DIYORLAR
SONUNDA EVLENME CÜZDANINI ALDILAR
BENDENİZ HEDEN
GONCAM VE ERKAN
GELİN,DAMAT VE GONCAMIZ
İLKNUR VE BEN
İŞTE GELİNIMIZ VE ANNEMİZ
ANA KRALİÇE,DAMAT VE BABAMIZ
ANNEM,BABAM VE BEN
AİLEMİZİN BABASI VE EVIMIZIN ANA KRALİÇESİ
BABAM,ŞERİFE YENGEM VE ANNEM
BABA ADAYI BARIŞIMIZ
CEM VE EMEL
KÜÇÜK ANNEMİZ VE BURCUM
GÖNÜL ABLAMIN KIZI VE OĞLU
DAYIMIN BUYUK GELINI VE ONUN KÜÇÜK OĞLU
TOPYILDIZLARIN EN KUÇUK FERDİ 45 GÜNLÜK NİLSU HANIM
DAYIMIN OĞLU VE EŞİ

7 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

MURAT VE İLKNURA BIR ÖMUR BOYU MUTLULUKLAR.

azizenaz dedi ki...

ablam supersin sennnn

azizenaz dedi ki...

muratimizda ,ilknurumuzda cok guzel olmuslar gelinlik supermis cok beyendim ilknur cok zayiflamis kiyamam ben ona biraz kilo vermeligim)) ikisde bir birne cok yakismis...

HEDENNNNNNNNNNN SANA WAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW diyorum ve kelime bulamdim ablam sarap gibisin baska soz yok sen anladin onu))


burcu ve tolgam cok guzel olmusnuz cicek gibi masallah burcum elbisen makyajin super olmus birtanem gozlerim yasardi ya cok guzelsiniz ....

erkanim ve goncam canimin ic iki kuzu sizde cok seker olmusnuz goncam ortaligi yakmis kavurmusn bu kiyafet ve sacin makyajinla cok sade bir kiyafet ama oldukca alimli bayildimmmm erkan cok yakisli olmusn ablam


aysel ahimmmmm bu ne guzel almusn oyle sen bayildim sen bizm kizlari gecmisn yani GUZELLIKTE annem kostumun cok guzelmis sana yakismis hele babam caki gibi delikanli damatlar kiskanmayin abbam cok yakiskli olmsus ..........

abla gonul ablamin cocuklarini taniyamadim sonra yaziyi okudum onlara benden cok selam
birkanim minik kizi hayirli olsun saglikla buyusun nilsu hanim

mine cok gzuel bir bayan olmus cirkin yok ya


emel ve cem onlar benim icin hep nomberone masllah ikisnede

barisim sen niye yanlsi kaldin hani gzuel anne adayimiz?


kucuk annen cok guzel olmus selamlarimida iletin lutfen


serife yengem yesil renk sana cok yakismis genclik asisi yaptirdigini dusunuyorum her gordugumde genclesiyorsun)



HEPINIZI COK SEVIYORUM ORDA DEGILDIM AMA KALBIM VE RUHUM BU NIKAH SALONUNDA GEZINDI O SAATLERDE COK ACI UZAKTA BUNLARI RESIMLERDE YASAMAK AMA HERSEY GUZEL OLMUS BU COK MUTLULUK VERICII

ILKNURUM VE MURATIM BIR OMUR BOYU MUTLULUK DILIYORUM CANLARIM VEEEEEEEEEEEEEEE TEZ ELDEN HALA OLMAK ISTIYORUM ILGILI KISELRE DUYRULUR)) SIZI SEVIYORUM


BURCUM BEN GELEMDEN EVLENEMZSIN COK ACI BURDAN RESIMLERDEN BAKMAKKKKKKKKKKKK ASLA BEN OLMADAN DUGUN YOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

burcu dedi ki...

evettt harika bir gündü......sonunda dayım ve ilknur evleniii darısı diğer evde kalanların başına...tabiiiiiii benim mmmm.
ONLARA BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUK DİLERİM...

Unknown dedi ki...

sermin hatun,nıkahta herkez cok şık ve guzeldı.Gelınımıze ve gelınlığe dıyecek laf tok tek kelımeyle süperdıııı,damat zaten cok karızmatık.senın ve cocuklarında burada olmasını tabıkı ısterdık ama resımler hep senın ıcın.kalbımız bızımde senınleydı.guzel ıltıfatların ıcın sağol sevenlere sevdıklerı hep guzel görunuyor. senı ve cocukları coookk opuyorum.yazığın selamları ıletecegım.

hanife dedi ki...

Bir yastikta kocasinlar yeni cift:) Mutluluklar diliyorum.
Ana kiz harikasiniz. Ama kina elbiselerinizi daha cok begendim, siyah asil ama sizin gibi guzellere renkliler daha cok yakisiyor.
Sebnemcim, kizin mi yoksa kardesin mi Burcu vallahi bilemedim:)